Loading...
جستجو کنید فرم سفارش

فروش اقساطی لاماری – پس از ممنوعیت واردات خودرو در سال 1397، شرکت آرین موتور قادر به واردات محصولات محبوب میتسوبیشی و برند لوکس DS به ایران نشد. این محدودیت‌ها شرکت را بر آن داشت تا خط تولید جدیدی ایجاد کند و محصولات خود را به صورت مونتاژی در کشور عرضه کند. به همین منظور، شرکت «آرین پارس موتور» تأسیس شد و ابتدا به تولید خودروهای تجاری جک (JAC) شامل کامیونت جک و ون جک سانری پرداخت.

پس از موفقیت در تولید این خودروها، آرین پارس موتور اولین خودروی سواری خود را که متعلق به شرکت دانگ‌فنگ بود معرفی کرد. این خودرو در بازار چین تحت برند فورتینگ (FORTHING) به فروش می‌رسد، اما در بیشتر بازارهای صادراتی با لوگوی معروف DFM عرضه می‌شود. این کراس‌اور، دانگ‌فنگ T5 EVO نام دارد، ولی برای بازار ایران، شرکت آرین پارس موتور نام آن را به ایما (EAMA) تغییر داده و آن را با برند لاماری (LAMARI) به بازار معرفی کرده است.

لاماری، نام تجاری محصولات سواری تولیدی شرکت آرین پارس موتور است. اولین محصول این شرکت، خودروی لاماری ایما، در سایت تولیدی آرین پارس موتور واقع در شهر خمین مونتاژ می‌شود. مجموعه صنعتی آرین پارس موتور با هدف تولید خودروهای مدرن، ایمن و به‌روز، تلاش می‌کند تا نقشی مهم و مؤثر در صنعت خودروسازی کشور داشته باشد.

آرین پارس موتور

فروش اقساطی لاماری

  • تحویل فوری خودرو

    اتوخطیب، جهت کسب رضایت مشتریان همواره در تلاش است، در کوتاهترین زمان ممکن خودروی مد نظر مشتری را تحویل دهد.

  • سند به نام خریدار

    با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، و طی مراحل قانونی در نزدیک ترین زمان، سند خودرو، به نام خریدار خواهد بود.

  • اقساط بلندمدت

    پس از دریافت پیش پرداخت، مابقی به صورت اقساط بلند مدت 15 ماهه و با چک دریافت می‌شود.

عنوان مقدار
محور محرک دیفرانسیل جلو
گیربکس 7 سرعته اتومات دوکلاچه (تَر)
پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ (4A95TD)
نوع بدنه شاسی بلند جمع و جور
تعداد سرنشین 5 نفر
حجم باک 55 لیتر
نوع فرمان برقی
سیستم صوتی 6 اسپیکر – تنظیم هوشمند بلندی صدا
حجم موتور 1500 سی سی توربوشارژ

فروش اقساطی محصولات لاماری (آرین پارس موتور) تحویل فوری

اتوخطیب تسهیلات ویژه ای برای فروش اقساطی  لاماری فراهم کرده است و کلیه محصولات آن را پوشش میدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر خودروی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. فروش اقساطی لاماری نیز همواره برای خریداران قابل توجه بوده است. در همان سال و به منظور تنوع‌بخشی به سبد محصولات، با تأسیس مرکز کاربری‌سازی، طراحی و تولید انواع کاربری‌های کامیونت‌های ایسوزو را در دستور کار قرار داد. از همین رو و با توجه به استقبال خوب متقاضیان، شرکت اتوخطیب شرایط آسانی را برای فروش اقساطی خودرو فراهم نموده است.

برای مشاوره با ما در ارتباط باشید

شماره تماس 09120123842پل ارتباطی شما با کارشناسان اتوخطیب است.